
Kolmen tunnin työpajassa pääset kirkastamaan oman markkinointisi tavoitetta, selkeyttämään omia tärkeimpiä kohderyhmiäsi sekä hahmottamaan tärkeimpiä viestejäsi ja parhaiten tavoitettasi tukevia sisältöjä.
Työpajassa käydään lävitse markkinointisuunnitelman eri osa-alueita ja näiden pohjalta asiakas voi rakentaa itselleen markkinointisuunnitelman.
- Kohderyhmät
- Kilpailijat ja kilpailuedut
- SWOT –analyysi
- Tavoitteet
- Markkinointikanavien valinta
- Markkinointibudjetin laadintaan vaikuttavat tekijät
- Mahdollisen verkkokaupan markkinointi ja esiintuonti
Palaa takaisin Työpajat -pääsivulle
- Viestintäsuunnitelma -työpaja
- Somekanavat -työpaja
- Facebook yrityskäytössä -työpaja
- Instagram yrityskäytössä -työpaja
- Markkinointi -työpaja
- Uutiskirje -työpaja
- Ladattavan materiaalin laatiminen www-sivuille -työpaja