Ladattavan materiaalin laatiminen www-sivuille -työpaja

Ladattava materiaali on yksi sisältömarkkinoinnin tehokkaimpia tapoja kerätessä liidejä. Niiden avulla voidaan asiakasta ohjata ostopolulla samalla rakentaen yrityksen asiantuntijuutta. Verkkosivujesi ladattavan sisällön keskeinen etu on se, että sisältöä voi käytännössä tehdä mistä vain aiheesta. Sisällöntuotannon tärkeimpiin sääntöihin kuuluu kuitenkin tehdä sisältöä, joka aidosti auttaa asiakastasi. Ladattavan sisällön laatuun kannattaakin panostaa, jotta mielikuvasi luotettavana toimijana rakentuu ja vahvistuu. Ladattava materiaali voi olla esim. opas, esite tai tuotekatalogi.

  • Kuinka kerätä liidejä ladattavalla materiaalilla?
  • Mitä työvälineitä tarvitaan?
  • Missä muodossa materiaali kannattaa tehdä, käydään lävitse vaihtoehtoja.
  • Miten luoda uniikkia sisältöä, joka on kävijälle merkityksellistä?
  • Missä tietoa materiaalista jaetaan?
  • Jälkimarkkinointi ja seuranta

Palaa takaisin Työpajat -pääsivulle


Työpajojen varaus

 

Varmistus