Instagram yrityskäytössä -työpaja

Instagramissa tavoitat kuluttajat kertomalla tarinoita. Rakentamalla mielekkäitä sisältöjä, voit parhaimmassa tapauksessa herättää kohderyhmäsi innostuksen niin perusteellisesti, että he innostuvat omaehtoisesti kertomaan omia kokemuksiaan liiketoimintaasi liittyen. Sosiaalisessa mediassa arvostetut suositukset saavatkin Instagramissa aivan uuden ulottuvuuden – kuvat ja videot ovat lähes käsin kosketeltavia ja luovat näin aivan uudenlaisia tapoja jakaa kokemuksia.

  • Mikä Instagram on ja mihin sen suosio perustuu
  • Miten Instagramia käytetään älypuhelimella tai tietokoneen selaimella
  • Millaisia erilaisia Instagram -sovelluksia on olemassa
  • Miten Instagram -kuvia ja videoita otetaan, käsitellään ja miten ne jaetaan palveluun
  • Miten kuvia ja videoita haetaan palvelusta, miten ne kannattaa nimetä ja mikä on hashtagien rooli Instagramissa
  • Miten toisten kuvia voi jakaa eteenpäin ja miten kuvia lähetetään suoraviesteinä
  • Miten ja mihin tarkoituksiin erilaiset organisaatiot käyttävät Instagramia
  • Tutustutaan Creator studioon

Palaa takaisin Työpajat -pääsivulle


Työpajojen varaus

 

Varmistus