Onko järkeä vai ei?

Ei ole, jos minulta kysytään.

Valtaosan yristysten ajatusmaailmassa tuntuu olevan jotain vikana, kun ollaan valmiita tinkimään ensimmäisenä markkinoinnista ja viestinnästä talousuutisten antaessa uhkakuvia tilanteen huonontumisesta. Viime viikolla kuulin erään paikallisen, suurehkon yrityksen päätyneen yt-neuvottelujen yhteydessä päättämään markkinointi-ihmisten työsuhteet. Täysin käsittämätön ratkaisu, jos minulta kysytään. Totta puhuen siellä olisi ollut pari turhempaa heppua.

Talousuutiset, jos ennustavat huonompia näkymiä, niin silloin olisi aika ja paikka panostaa siihen, että ihmiset tiedostavat yrityksen olemassaolon ja tarjonnan. Jos sitävastoin laitamme pussinnyöriä kiinni, niin ruokimme taantumaa entisestään. Suosikaa paikallisia yrityksiä ja laittakaa rahanne kiertoon.

Loppuun vielä linkki Taloussanomien artikkeliin, jossa  muistutetaan, ettei se markkinointi ole pelkkä kuluerä. http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2014/01/21/markkinointi-ei-ole-yritykselle-pelkka-kulu/20141010/135?rss=13

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.